Ads 468x60px

Pages

Monday, July 11, 2011

Gambar Kelas Tingkatan 5

Assalamualaikum semua. Kaifa halukum? Hari aku rajen mengscan gambar2 lama including gambar2 kelas kita dulu2. This time, aku letak gambar masa Form 5 dulu yea. Next time, Form bawah pulak. Nantikan kemunculan gambar korang korang yang comel2 tu. hihi~

5 Ibnu Qayyim

5 Ibnu Taimiyah

5 Ibnu Sina

5 Ibnu Arabi

Sape ingat siapa yang buat wording SMAKJ belakang tu? ;p

I really miss that moment. Aku still ada lagi video kita masa buat wording tu although kaki aku berbalut lagi. MISS ALL OF YOU GUYZ! Kenangan ngan korang TAK kan ku lupa sampai bila2. ;)

~beLLanan~

7 comments:

Humaira' said...

wahhhh! maken tambah rindu aku kat korang semua..!! tks bella, for those pics!!

cik beLLanan said...

no biggie. aku pun mmg rindu ngan korangg. that's why letak gamba2 neh ^^

mizlan gurlz said...

indu nye kt kowg....walaupn gambo aq x de tp byk kngan mse kt sne ngn kowg...sdeh nye...skg nk jmp pn ssh sket kn .. hihihi ;)

cik beLLanan said...

takpe miza. nty gamba f2 f3 kan kmoo ada. ^^ betul2. sekarang susa nak jumpa. msg2kan dah ada life msg2. bukan duduk ostel macam dulu ;)

NuRuL AiN RohAiZaT said...

paling ak ingt...mse buat tue...bapak ak dtg bawak maknn..hehe~ak pown terkejut...ingt x anan..??

cik beLLanan said...

ingat2! mne bley lupa. tu nmenye bagai nantok disorong bantal, bagai orang lapaq dikasi makan. hahaha ;p

NuRuL AiN RohAiZaT said...

haha~tau xpe..~