Ads 468x60px

Pages

Thursday, January 12, 2012

Salam 2012 :)


Assalamualaikum semua :)

Pejam celik pejam celik dah tahun 2012 dah. Lebih kurang nak dekat 5 tahun kita meninggalkan SMAKJ tercinta tu kan. Banyak kenangan pahit masam manis kita kat sekolah. Kalau dulu mulut ni kutuk2, komplen2, tapi sekarang sekolah aka tempat belajar tu jugaklah yang kita rindu. Betul tak? hee~

Dalam masa 5 tahun ni, macam -macam dah jadi. Ada yang dah habis belajar. Habis degree. Dah bekerja. Dah tunang. Dah kawen dan dah ada anak. :) Bestt je dengarkan? hihi. Semakin hari usia memang mematangkan kita. Takley lagi jadi macam zaman sekolah dulu. Sibuk nak mencapub, nak buli budak bawah, nak ikut trend itu ini. Kita pun dah maken kenal dan jumpe identiti masing-masingkan? :)

Aku tiba-tiba rasa macam poyo lak cite pasal ni. HAHA.

Takde apa aku nak cerita sangat, cuma saje rasa nak menaep kat sini. ;p Eh korangg. Kalau korang ada cerita zaman sekolah nak disharekan dengan 1 batch, boleh je bagi kat aku tau. At least terupdate blog ni. ;)

Lepas ni InsyaAllah aku akan update setiap event batch kat blog ni. Sebab aku rasa lagi best bila cerita kat blog dari kat group je. Kan kan? hihi

Laterr aku nak update pasal something yang BAEK PUNYERR. hehe. Tungguuu~

Wassalam :)

No comments: